Hmmhh.. Elikkäs. Joo en oo kirjottanut piiiitkään aikaan. Kaikkee häslinkiä ollut. Häitä yritetty suunnitella. Huoh. Raskasta. Kauhee suunnittelu ja sit sitä juhlaa kestää se yks ilta ja sen jälkeen saa sit siivota :-D 

Noh mitään sen suurempaa ei oo tapahtunut. Yks kaasoista peru häihin tulon Mikä sai mut melko kiukkuseks. Olo on ollu melko loukattu ja aika kurja sen jälkeen. Noh onneks Heidi lupautu hoitamaan mun kaason ''tehtäviä''!

Tosiaan, me ollaan nyt Heidin kans tunnettu vasta vähän aikaa, mutta silti tästä neidistä on tullu mulle melko tärkeä ja on osottanut että on mulle parempi ystävä kun moni joka asuu lähempänä mua.

Hääkampauksen tekijänikin perui. Ei kuulemma ole 60e tarpeeksi mitä olsin valmis siitä maksamaan ja taas voin vaan kehua Heidiä, hän tulee Vantaalta saakka ja lupas tehdä mulle rakennekynnet ilmaseks ennen häitä! Jo pelkkä junamatka Vantaalle ja takasin maksaa ~50 euroo. Kyl tässä taas huomataan kuka on oikee ystävä ja kuka sit on jotain ihan muuta.

Sunnutaina kävi eräs ystäväiseni näyttämässä tulevaa hääpukuani ja ihanahan siitä tulee! <3 Ja sittenkin valkoinen. Ajatus oli alunperin että ehkä hopeinen tai luunvärinen. Mutta nyt löydettiin aivan ihana valkoinen kangas, josta mun ihanainen pukuni tulee!

 

Noniin, tuli taas pieni vuodatus siinä. Ehkä kirjotan ens kerralla vähän enemmän asiaa, enkä angstaa vaan huonoista ystävistäni ;)