Ps. Huomasin että mulla on kaks kuudetta blogia.

 

Rupesi ahdistaan oikein isolla kädellä kun kattelin tossa tota dieetit vaihtoon ohjelmaa ja totesin mikä läski mä olen! Multa vaan yksinkertaisesti puuttu tahdonlujuus olla syömättä kaikkea hyvää. Oon ihan hulluna kaikkeen mahdolliseen makeeseen ja suolaseen. Tarvis keksiä joku millä katkasta tää syömiskierre ja alkaa pikkuhiljaa lisätä sitä liikuntaa taas. Liikkuminen on vaan sen verran vaikeeta kun on toi hoitolapsi, joka ei istu enää vaunuissa, mutta kävelee NIIIIIIN hitaasti, ettei sen kanssa ole mitään järkeä lähteä kävelylle sen kanssa. Tinjaa nyt vielä työntää vaunuissa ja sehän lisää tietysti liikunnan tehokkuutta kun tuuppaa tollasta 11kiloo painavaa mötikkää mäkiä ylös. Iltapäivisin kun hoitolapsi lähtee kotiin, niin oon jo niin väsynyt molempien kakaroiden kaitsemisesta ja erityisesti tämän ihanan kamalan hoitolapsen kiukutteluista. Höh.. Täytyy nyt yrittää ottaa itseeni niskasta kiinni. Jälleen.. Huoh.

 

Ps. Pudotettavaa olisi noin 20kiloa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.

l0tt4 84kiloa. :s